neděle 1. dubna 2012

PůlPIM 2012

Již tradičně v Praze. Tenhle závod má pro mě trochu historickou hodnotu, takže i když už jsem si říkal, že do té tlačenice nepůjdu, zase jsem stál na startu. Mojí výkonosti neodpovídající číslo patnáctset a nějaké drobné, koridor D. No nevím, podle čeho ty čísla přidělují.

Už dlouho jsem nezávodil, takže jsem přepálil začátek. Hlavně první dva kilometry jsem si neuvědomil, mezi jakými "chrty" jsem se díky starovnímu číslu ocitl. Pak už bylo pozdě a od 12. km jsem se dost trápil a zpomaloval. Věděl jsem před závodem, že mám na čas pod dvě hoďky v poho a 1:55 dám, když se budu více snažit. Ale vítr, hodně lidí v ulicích a rychlejší začátek mě donutil bojovat více, než jsem předpokládal.

Za konečný (a pro mě nadstandardní) čas vděčím hlavně skvělému vodiči tempa s balonkem 1:50 hod. a pankáčským kokrhelem. A myslím, že nejen já :-)
Když mě na cca 18,5 km předbíhala jeho skupinka, neměl jsem na to, abych se ho chytil. Zmizel mi z očí a já jsem to chtěl už nějak doklepat za 1:55.
No jo, jenže on se vrátil a začal na nás křičet jako posedlý, že to už není daleko, že to pod 1:50 dáme atd.
Tak jsem nasadil tempo tak 4:20 min/km (!), jemu jsem utekl a v cíli to stačilo těsně pod 1:50 hod.Za cílem jsem se pak ještě otočil, prodral se k němu masou lidí a osobně mu stiskem ruky poděkoval, protože bylo za co.

Jinak známí zaběhli hůře, než před závodem čekali. Což trochu zamrzí, ale hospoda a jídlo a nealko pivo bylo fajn. Takže zase za rok.

PS:
Březen byl vůbec fajn měsíc. Naběhal jsem 190 km, což se mi už rok a půl nestalo. Bylo totiž tak krásný počasí, že se prostě běhat muselo :-)
V dubnu chci naťapat ještě dost kilometrů tak, abych PIM v květnu zvládl alespoň za 4:20 hod. Ale hlavním cílem bude doběhnout. Teda jestli to nebude v mém případě spíše "pochoďák" :-)

12 komentářů:

  1. V hospode byl frmol, videl jsem te na dalku, ale nestacil jsem se zastavit.. tak po M.. Drzim palce.. 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha?
      No tak to bude nějaký informační šum. Já jsem v té chýši nebyl, byl jsem s přáteli jinde v hospodě v Praze, takže asi jsi viděl někoho jiného, každopádně někde to klapne a pozdravíme se..

      Vymazat
    2. No ja si myslel, ze te vidim ze zadu s jednou odchazejici skupinkou.. tak nakonec jsem mel radost, ze jsem te neminul, protoze jsi byl jinde!:)

      Vymazat
    3. To je dobrý :-)
      Ono to někde klapne, a kdybych si tě někde všiml, tak se přihlásím..

      Vymazat
  2. Super, že ses nechal vyhecovat, pěkný čas. Ať to jde i nadále stejně dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvely, kdyz Ti nekdo takhle pomuze! Krasnej cas!

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, díky za pochvaly. Teď už míříme ke květnu, to bude horší.
    Ale přece se z toho dopředu nepo... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super výkon!!! Vodiči jsou machři, klobouk dolů ...

    OdpovědětVymazat
  6. Díky. O 10 minut lepší než v 2011 a o 10 minut horší než v 2010, takže průměr, ze kterého mám opravdu radost.
    No ale ty jsi se taky na trati činila; do roka a do dne těch 90 minut padne!
    Jen tak dál a soukromě si přeju více sukýnek na trati!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je fajný výkon, v sobotu to nebyly úplně optimální podmínky ... Na 90 se určitě chystám, první krok učiněn - pořídila jsem nové botky a další běžeckou skukýnku :D :D :D

    OdpovědětVymazat